naket

Äntligen lite kommentarer som rullar in, tackar och niger för det!

Just för tillfället står min man i duschen och tvålar in sin nytränade nakna kropp, mumma!
Själv har jag inte riktigt kommit så långt men har i alla fall en nytränad kropp, haha.




Ungefär såhär fast mindre hårig och tusen gånger sexigare!


Helt galet vad tiden går fort, snart har jag semester och det känns helt sjukt. Semestern jag längtat efter i över ett år är snart här, v. 25-28. Första veckan blir det ju som bekant Marbella med de allra bästa och sen är det 3 veckor kvar när jag kommer hem. Är grymt sugen på att åka iväg till nått mer ställe, vore kul att köra en sista minuten. Vi får väl se, tiden går ju som sagt så fort så jag hinner väl inte ens blinka innan semestern är över..


Nu är han färdig så jag ska väl skutta in i duschen jag med, ska iväg och jobba om 1 timme.


Simpor och grodfötter...


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback