småpotatis

Staden är avklarad och det har hunnits med en massa grejer, fast egentligen ingenting.. Det enda vettiga som gjorts på 2 timmar är en massage på min kära, jag ska få en välbehövlig belöning för det, det blir nice!

Ska nog gå hem till Rikard en sväng snart. Jag måste skriva det där jäkla brevet till Skatteverkert och har ingen skrivare hemma, eller jo, det har jag faktiskt men inget papper och vet dessutom inte hur man kopplar datorn till den, det är en fotoskrivare.

Annars händer det inte så mycket skoj faktiskt, rätt slapp dag. Stackars Rikard fyndade Åhléns bus men tappade bort den 5 minuter senare på H&M så då var det bara att gå och köpa en ny. Som tur var kostade den 49 kr istället för 80 så det var ju i alla fall lite tur i oturen.




Luktar på er senare!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Stackars buskräm.... den måste sakna Rickard den som ligger i någon vrå på HM´s skitiga golv... Stackarn'!

2009-05-20 @ 18:42:26
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: Jennika

HEJA FINLAND

2009-05-20 @ 18:42:49
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback