Tonightshow

Nu har jag precis vaknat till igen! Lyckades somna mellan 7 och 9, sov som en stock. Konstigt det där, när man somnar sådär en stund så vaknar man upp så himla avslappnad, man känner sig lixom ledlös..

Jag har ju lovat er bilder på min nya frilla och jag måste ju erkänna att jag drog en liten vit lögn om att jag klippt kort, för att locka läsare, sikken människa jag är!

Här är i alla fall resultatet. Inte så stor skillnad men jag måste ju verkligen säga att jag känner skillnad, Linda kan verkligen göra under! Nu är mitt hår redo för en tuff vecka på stranden i Marbella om 21 (!!!!) dagar, aaah, det närmar sig med stormsteg!




Min karl kollar hockey på datorn så han hetsar om att det är dags att lämna över nu.
För min del blir det söndagsparty med Filip och Fredrik och en massa Coca Cola, haha vi skramlade våra sista kronor (dvs 50 öringar) och lyckades få ihop exakt så att det räckte till en Cola, det märks att det är dagen innan löning!


Ha en fin kväll!

Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback