nine, is the magic number!

Alltså, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte är någonting att hänga i granen när det gäller att uppdatera, fast jag kanske inte vill bli hängd i en gran?..

Men, som vanligt så har jag haft fullt upp och kom nyligen hem från en dag på jobbet, där jag förövrigt kammade hem vinlotteriet igen, jag tackar för 4 flaskor vin och 4 corona! Jag vet inte riktigt hur det går till, det är 1 gång i månaden och jag har varit med sen jag fyllde 20 i augusti, har vunnit 5 ggr. Min boss till exempel har inte vunnit någon gång på 2 år, det måste helt enkelt vara nummer 9 som gör det hela, har alltid haft flyt med det nummret. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om något av mina barn som jag förhoppningsvis får i framtiden föds den 9/9, tyvärr blir det lite svårt att pricka in 9/9-09 men.. Värt att nämna är att jag också vann min första singel på Liseberg på nummer 9, det var Paradisio- Bailando, haha det var tider det!





Straxt ska jag och Rikard kolla lite film, haha, har precis haft den vildaste diskussionen med honom om hur man egentligen säger, straxt eller strax? Jag anser att straxt är det rätta men vi har olika åsikter där.
Gogglade på det hela och det visade sig att det skrivs väldigt ofta på olika sätt. Många skriver straxt men strax är enligt Wikipedia den rätta formen, fan, han hade rätt! Men, man kan däremot säga straxt också fast det egentligen inte är det rätta.
Vad säger/skriver ni?


Nu väntar 2 påsar chips, en påse chilinötter, 2 dippar och en fet läsk på oss! Känns som att man kommer få besök av Ågren i kväll, ska försöka träna en liten sväng i morrn för att schasa iväg honom!


Ha en bra kväll!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Brunto

Strax strax strax!

2009-05-22 @ 21:51:02
Postat av: nina

hör på det här,din vän nina fyller nämligen år 090909 i år:) inte dåligt va?

2009-05-23 @ 09:49:34
Postat av: E

STRAX, STRAX, STRAX! haha sjukt ord att säga flera ggr! jag känner mig helt virrig! puss

2009-05-23 @ 11:08:06
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Kim

Brunto - SRAXT!



Nina - Fan, det förklarar ju att du är så underbar!



E - Haha, återigen Straxt! Men ja sant, man blir knas av att säga det fler ggr!

2009-05-23 @ 17:53:47
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback