pengar rullar in som de ska!


Då var det äntligen dagen som jag längtat efter i sisådär 3 veckor, löning!!

Som vanligt kommer pengarna inte att räcka till men man får väl vara nöjd med att man kan betala sina räkningar och lite till, det viktigaste är väl ändå att överleva?!
Men, jag måste ju medge att det där med att betala räkningar är förbannat tråkigt, att man ska ge bort pengarna man gjort sig förtjänt av så fort man får dom, det känns inte riktigt okej..




Tydligen så finns det mycket här i livet som inte är okej men sker ändå så, det kanske bara är att vänja sig?


Jaja, nog om detta!
Solen skiner och jag har på känn att det faktiskt är ganska varmt ute. Termometern på datorn har gått och gömt sig så jag har ingen aning om hur varmt det är men skulle gissa på 10-15 i alla fall!


Nu är det dags för mig att slänga på mig min snygga Try them t-shirt och dra till jobbet!



Ha en fin dag i solen!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback