back in the dagar

Har suttit och totalslappat hela kvällen!
Det enda vettiga jag gjort är väl att jag bokat in en klippning, en välbehövlig sådan. Den 24:e är det dags, tror dock att det blir fegklippning. Är rätt nöjd med mitt hår som det är nu, kanske klipper upp lite mer, toppning och fixa till stödhåret (klipper kortare under håret som syns på huvet för mer volym).

Har kollat igenom massa gamla bilder och hittade dessa på mig, 2004-2005 är dessa tagna, helt sjukt vad tiden går fort!
Här var jag alltså ett litet glin och herregud vilket hår jag hade, 100 % äkta. Att man inte inser förens nu såhär i efterhand hur fint och långt det var. Inte för att det är jätte kort nu men skillnad är det ju.

 













Jaaa, vad säger man? När jag gått igenom denna mapp så inser jag att jag verkligen hade på tok för mycket fritid, det finns ett enormt antal bilder till, galet! Kul däremot att jag idag kan gå tillbaka och titta på dom, för att inte tala om alla partybilder från den gyllene högstadietiden, guld värt att han dom!


Godnatt gott folk!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback