kära

Jag blir alltid så känslosam när jag är ensam, konstigt det där. Dessutom har det bara gått drygt 2 timmar sen han begav sig till stan, haha vilken torsk jag är!

Jag saknar i alla fall massa människor. Jag saknar framförallt mina brorsbarn, mina gamla klasskompisar från gymnasietiden och önskar också att vissa tillfällen kunde hända en gång till.

Mina brorsbarn träffar jag allt för sällan, blir bara någon gång i månaden då jag själv tycker att jag alltid har massa saker och göra och inte har "tid", hemskt!

 

Mina gamla klasskompisar saknar jag extremt mycket. Vi ses visserligen ibland och försöker ha hyffsad kontakt men det är så jobbigt att det alltid ska vara så svårt att alla ska kunna och vara lediga samtidigt. Sist vi sågs allihopa hade vi med oss kalendrar för att planera en dag i månaden men det sket sig ganska fort. Två av bruttorna bor i Uppsala, ändå ses vi inte särskilt ofta. En bor i Kungsängen och blev precis mor till en riktigt söting. En bor i Norrtälje och har fullt upp.
Hoppas sommaren blir lite bättre när åtminstonde någon av oss bör ha semester.

Jag har kollat igenom en massa bilder och herregudars vad jag saknar er, bara så ni vet!



Thoose dancing days!

Den här är till er!



Remember?!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

Jag saknar dig med Kim!jag pratade med emely precis och vi kom fram till att den 5/6 juni kunde vi ses,kan du då?nu jävlar ska vi ta oss i kragen för jag måste träffa er!:)

puss

2009-05-07 @ 06:36:52
Postat av: marie

har inte sett den där bilden förut! jag saknar alla jag också! det var en underbar tid det där! och ni alla är underbara människor! vi måste ses snart! puss puss

2009-05-08 @ 11:41:44
Postat av: Kim

Nina - Spikat!



Marie - Fina ord Marie, håller med dig till 100 procent! Det snackas om den 5/6 juni, förstår om det kan vara svårt att komma iväg nu såhär i början med det vore great om möjligheten finns att få finbesök på lördagen där?

2009-05-08 @ 13:42:04
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback