Flytvästar är oftast oranga!


Ojoj, full fart som vanligt!
Kom hem från jobbet vid 8-tiden och sen bar det av till kroatisk restaurang för en härlig mozarellapizza med min vän och på den vägen är det!

Jag kan ju verkligen säga att dagens grilling i solariumet har satt sina spår, minsta förhastade ansiktsrörelsen stramar till sådär härligt. Men, även fast jag är lite småröd så måste jag säga att jag är nöjd, ser ungefär ut som att jag haft en fin dag i solen utomlands och det tackar man ju inte nej till!




På bilden ser mitt ansikte lite nerbajsat ut men jag är faktiskt inte riktigt sådär brun som bilden gärna vill visa!


Semestern närmar sig med stormsteg och jag har 12 arbetsdagar kvar innan det är dags att släppa jobb och leva i nuet, det ska bli skönt att kunna koppla bort på riktigt!

Jag kan inte ens försöka förklara hur mycket jag längtar efter Marbella och allt annat skoj som lite löst planerats under semester, ge mig v 25-28 nu!





Sol och bad här kommer jag!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback