ICAkasse


Vill börja med att be om ursäkt för kass uppdatering idag!
Har goda skäl och hoppas ni förlåter mig?

Vaknade kl 8 av att bossen ringer, den vanliga första tanken är "Shit, herrejävlar, jag har försovit mig"! Men, så var inte fallet, min kollega var helt enkelt sjuk och jag behövdes tidigare. Jag har alltså jobbat 10-19.15 och kom hem för drygt en timme sen. Magen kurrade förskräckligt och lägenheten såg ut som ett bombnedslag så jag var tvungen att ta tag i problemen och på den vägen är det!

Under bloggandes stund har jag försökt att ragga bilder från lördag men tyvärr utan resultat, än så länge, det kanske löser sig senare!

Pojken min befinner sig just nu i götet för ett besök hos Pierre och Elton John. Kommer bli väldigt ensamt att sova inatt men det är sånt man får stå ut med ibland, dessutom kan det vara nyttigt att få sakna varandra ibland eftersom vi umgås väldans mycket!

Haha, googlade på Rickelito (Rikard alltså) och hittade en otroligt stekig bild! Ser grymt härligt ut, ge mig sommar!!!




Personen som är översprayad har valt att vara anonym tyvärr.


Nu ska jag luta mig tillbaka och glutta lite på TV.

Ha en möjsig kväll!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Love can build a bridge!

2009-05-18 @ 23:52:55
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback