utvik!

Full fart som vanligt har det varit idag.
Efter träning med systrarna så blev det ett besök i kärringgrillen och sen ett par koppar kaffe och lite kortspel i sin vanliga ordning. Det är mysigt det där, att sitta inne en regning dag och spela kort med sina käraste. En förträfflig sysselsättning en dålig dag!

Insåg att det var längesen jag var på besök i Gränby centrum och att jag inte hunnit spana in det nya, mycket bättre H&M. Det var verkligen värt besöket då jag äntligen hittade min efterlängtade bikini!!
Jag har letat och letat, frågat om det kommer in fler osv men just när jag trodde hoppet var över så hängde den där och väntade på mig! Att jag hittade rätt size på både över och underdel är ett mirakel, fortfarande i chock.
Precis innan avgång så var jag bara ett knapptryck bort från att beställa en likadan fast svart, tur att jag inte gjorde det då jag inte riktigt känner mig bekväm i en svart bikini utan förmodligen tänkte beställa i ren protest, eller nått...

Jaja, ni kanske vill se den omtalade?



Vit bikini med paljetter från H&M
Överdel 149:-
Underdel 98:-


Dessutom blev jag smygfotad i provhytten, läskigt! Nån anonym skickade den här på msn till mig nyss..



Kallas detta för utvik btw? Haha...


Morötter och dip kallar!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback