washiii

Känner mig duktigt just nu!

Direkt när jag kom hem från jobbet for jag iväg till Statoil för att pyssla om min lilla pärla lite grann. Det var verkligen på tiden att tvätta, dammsuga och putsa lite kan jag lova!

Ketchupen som Rikard lackerat bilen med är alltså nu borta, blev lite orolig där, det tog ett tag..
För er som inte känner till historien så kastade Rikard ut en mosmeny på fyllan i 130 km/h när man snällt hämtade honom. Jag varnade honom och bad honom att inte göra det men han envisades med att "Nej, det kommer inte alls bli mosmeny över hela sidan". När det väl blev ljust dagen efter så var han inte lika kaxig och jag lika glad.
Men, det viktigaste är ju att den är clean nu!


Slutresultatet har ni här





Dessutom har jag tagit fram mina kocktalanger och gjort en kanongod wok. Nudlar med grönsaker och kyckling, mumma!


Kort och gott, idag är jag stolt över mig själv!

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Lite mosmeny sätter ju glans på lacken ;)

2009-05-04 @ 00:08:57
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback