0

Ibland kan jag inte låta bli att undra vart mina hjärnceller har tagit vägen, men jag kommer ingen vart
(ha ha, skitkul)...
Hur tänkte jag när jag lämnade balkongdörren öppen i 6 timmar när det är 1 grad ute? Inte alls.







Nu är jag alltså hemma från mitt lilla äventyr, ett äventyr som innehöll en jävlarns massa shopping av den tråkigare varianten, dvs mat och annat bra att ha skit. Vilket äventyr va?!

Ser inte fram emot att lägga mig i en förfrusen säng (den står precis vid balkongdörren). Har tänt en herrans massa värmeljus och det brukar ju faktiskt värma upp rätt fint så, snart kanske jag vågar hoppa in under täcket.


Godnatt, sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback