Åkersbergavisit


Idag blev en bra dag, det hade jag aldrig trott i morse, vaknade på fel sida och försov mig rätt rejält med!

Dagen började som sagt med personalmöte i ottan, sen bar det av hem till Jennika eftersom jag inte började jobba förens 16.00.
 Vi tog oss en sväng till Åkersberga för Jennika skulle lämna in bilen hos sin pappa, där har jag varit en gång tror jag, mitt i natten i jakt på en vinöppnare för att göra en lång historia kort. Mysig liten ort men nja, jag skulle nog inte kunna bosätta mig där. Det blev en tripp i deras centrum, helt värdelöst men vi fick oss en god lunch och jag hittade en godisaffär som hade hockeypulver, minns ni?!







Dessutom stötte vi på typ Sveriges minsta thairestaurang?






Nu ska jag sniffa hockeypulver en stund till sen blir det nog sängen.
Jag är ledig i morrn men har en hel del inbokat. Jag tror att jag dessutom ska vara duktigt och vaccinera mig?



Sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

omg, åkersberga! haha, det va där jag bodde innan ajg flyttade till skepptuna :P

2009-11-11 @ 11:44:51
URL: http://sandraberge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback