Hmm


Herregud.
 Ord kan nog inte riktigt beskriva min känsla i kroppen just nu. Jag är fruktansvärt trött, trött på ALLT.
Jag ska försöka laga lite mat att peta i mig och sen försvinner jag nog från min lägenhet. Sjukt deppigt att sitta och trycka alldeles själv i min lilla etta (21 kvm) en lördagkväll när humöret redan har svikit!

Hade en lapp på dörren när jag kom hem förresten.
Mitt kök ska renoveras på torsdag, jag ser INTE fram emot att plocka ur min garderob, vart fan ska jag lägga allt?! Jag måste ju möblera om i min lägenhet också för att få plats med de kylskåp grabbarna ska sätta in, tänk om min plan inte funkar, vad gör jag då?! Jaja, den får lov att funka men jag ser inte fram emot det, kommer förmodligen se rätt konstigt ut.
 De som ska utföra arbetet kommer att befinna sig i min lägenhet kl 07.30-16.00, alltså precis hela dagen och jag börjar inte jobba förens 14.00, inte allt för kul!





Haha, ni ser. Jag är på tog för depp för att ens dela med mig av mina tankar idag.
Over and out, Hörs!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback