I´m great


Sitter och slappar med en kopp kaffe och snöfall utanför fönstret efter 4 timmars effektivitet. Snacka om att jag verkligen förtjänar en guldstjärna nu!
Jag har tvättat, städat varenda vrå och rensat garderoben. Nu väntar jag bara oväntat besök? (Så kan man väl inte ens säga?). Nej ni, det ser dåligt ut med besök framöver..

Sjukt skönt är det i alla fall att rensa ut alla kläder man samlar på sig, det var inte längesen jag gjorde det sist men denna gång fick jag ihop hela 2 ICA-kassar som jag ska dumpa av på röda korset senare idag.

Nu däremot ska jag bege mig mot friskis och svettis för lite välbehövlig träning!


Jag undrar när det blir såhär vitt ute, kan en svensk vinter ens se ut såhär under 2000-talet?
Jag vill åka skidor, helst nu!





Hörs snart!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha ja, det är ju en bit nedåt landet! Var är det du bor, uppsala eller märsta? vet ju att det är märsta från början.... haha nu måste jag ta tag i att boka tvättstugan!

2009-11-04 @ 13:10:14
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Jennika

Kom till Märsta ikväll och häng med oss..

2009-11-04 @ 15:31:31
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback