Kock?


Nu har jag äntligen slagit mig ner framför TV:n, har dock lite svårt att bestämma mig för om det blir lyxfällan eller MTV music awards? Tro det eller ej men det blir nog lyxfällan, sparar galan till en regning bakisdag eftersom det alltid går i repris typ 100 ggr..


Kastade mig framför spisen när jag kom hem för ovanlighetens skull, lyckades rejält idag vill jag lova (Fick lite inspirationshjälp av min kollega Sara)! Om fantasin sviker så rekommenderar jag verkligen er att laga det jag lyckades med idag !





Kyckling
Ris
Champinjoner (färska)
Morötter
Creme fraiche med smak av paprika och chili.
Grönsaksbuljong

Stek kycklingen, koka morötterna för sig i ca 5 min. Blanda i morötterna och champinjonerna med kycklingen och låt fräsa i ett par minuter, häll i creme fraiche och smula i buljongen och låt småkoka ett par minuter till.

Lätt som en plätt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha jo han är rätt gullig... IBLAND :P

2009-11-05 @ 21:53:35
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback