Mr. Blue

Nu är jag hemma igen efter en spännande dag på jobbet!
Inte nog med det så blev även hemturen lite annorlunda. Det blev till att stanna till hos farbror blå och blåsa, fjärde gången nu faktiskt! Självklart så gick det alldeles utmärkt och jag måste verkligen ge en eloge till de 4 polispojkar som jag pratade med, väldigt trevliga!


 


Jag har nog aldrig sett så många poliser på en och samma plats dock. De hade stängt av en del av motorvägen så att man fick svänga av. Säkerligen letade dom efter någon eller något?
Dessutom snöade det som fan där, det var till och med vitt. Ca 5 kilometer senare var jag i Uppsala där det inte snöde ett dugg? Snacka om lokalt..

Nu sitter jag och reashoppar på Nelly.com.
Vi får väl se om det blir nått?




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback