Pipparkakor


Har varit en sväng hos syrrorna och fikat (ja, idag igen..), lika mysigt som vanligt.
Jag hade en tanke på att det skulle bli lite hälsosammare såhär inför jul eftersom vi ABSOLUT INTE får äta någon fika/läsk som har med julen att göra innan den första advent men, det verkar inte som att det blev så.
Jag var läskigt nära att äta en pepparkaka på fyllan i fredags, en av efterfestgrabbarna sträckte vänligt fram sin hand fylld med pepparkakor och jag tog emot, halvvägs mot munnen hör jag ett "NEEEEJ, Kim vad fan gör du?" från iina. Han skakade mest på huvudet åt mig när jag var tvungen att ge tillbaka den, haha. Riktigt tur att jag hade en av mina vapendragare med mig, annars hade jag blivit utesluten från den efterlängtade första adventsfikan!! Det hade inte varit okej!!






Godnatt gott folk, sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback