The answer


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta för tillfället?!
Tydligen har min hjärna valt att ägna sig åt alternativ nummer två men nu är det slut på det. Jag fick mitt svar som jag väntat på i 3 veckor, jag vet att personen i fråga lever, det är ju faktiskt det viktigaste. Även om tystnaden har sagt sitt så har ju hoppet funnits någonstanns men TACK för att jag äntligen kan sluta att undra!

Mörkret bara omringar mig, precis hela tiden och just därför tänker jag faktiskt inte sitta här alldeles ensam längre. Jag beger mig nu mot mina riktiga vänner, vänner som säger sitt i tid och otid!


Det ryktas om att det blir hemmafest i kväll, grabbarna som vi hängde med till Stockholm för ett par veckor sen bjuder upp på dans! Bara för att jag jag jobbar tidigt i morgon tänker jag inte sitta här och ruttna, absolut inte!


Ha en riktigt bra kväll!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback