WooOwooOwooOwooOOAAA



Nu känner jag mig duktig vill jag lova, att träna en fredag eftermiddag händer inte ofta!
Förövrig så var det smockat med folk, jäkligt trist att köa för grejerna MEN däremot så innebär det ju också mer ögongodis än vanligt ;p, hehe..

Ska straxt in i duschen och sen blir det till Kiira och Kaisa och härja. Kaisa uteblir i kväll men det blir i allafall jag, iina, Kiira och Jenny, mysigt värre. Vi får väl se vad som hittas på men känner jag oss rätt så blir det ut en sväng, åtminstonde till Gillet. Jag jobbar i morrn men som sagt, håller man bara koll på alkoholintaget så löser sig det mesta!

Kom och tänka på en mysig kväll i somras, vi satt vid ån här i Uppsala med en kortlek, musik och lite vin på det. Helt underbart, ge mig sommar!






Sup och svälj, trevligt helg!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback