AM

Nu har jag klarat av ett riktigt svettpass, shit, jag trodde ett tag där att det faktiskt var möjligt att drunkna i sitt eget svett, freescht!
Nu däremot är jag nyduschad och alldeles babylen av min grapefrukt bodylotion, mmm!

Sitter och glor på Svenska Hollywoodfruar, bara för att veta vad Jennika pratar om. Ändå sen programet hade premiär har hon inte gjort så mycket annat än att tjöta om den där jävla serien. Inte nog med det har hon börjat prata som både Anka och Maria..




Min mamma har alltid sagt att jag ska gifta mig rik och att han inte ska vara för snygg. Toksnygga killar vet att dom är just det, vilket inte är allt för charmigt och kan vara jävligt dåligt om man vill ha honom i fred.. Ligger ju sanning i det hela men tänk om jag kanske kunde träffa den där "one in a million" som har både stålarna, utseendet och dessutom bara har ögon för mig? Haha, dream on..


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

Hahahaaaa...

2009-10-05 @ 22:32:15
URL: http://jennikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback