Bob

Jag säger som jag säger varje lördag när det är dags för öppning på jobbet, mer svampbob fyrkant åt folket!
Sitter lika bänkad som vilken fyraåring som helst, jag hade gärna sett mig själv dessa unika minuter nångång i månaden, vilken syn!
Åh, jag vill ha hans "katt" Gary, sötare än sötast!! Ni måste titta!


 



Glömde totalt bort att det är röd dag idag och att vi då öppnar 11 så ja gick upp en timme för tidigt, kunde alltså ha gått upp nu istället för en timme sen, drygt!

Ha en fin dag!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

Första gången jag såg det så trodde jag att jag hade hittat ett nytt "simpsons" som senare visade sig vara ett barnprogram... haha men blir lycklig när det är på tv iaf!

2009-10-31 @ 16:23:45
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Emilia

Första gången jag såg det så trodde jag att jag hade hittat ett nytt "simpsons" som senare visade sig vara ett barnprogram... haha men blir lycklig när det är på tv iaf!

2009-10-31 @ 16:23:47
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback