Hell Yeah!

Åh, jag älskar spontana grejer! Ett samtal på max 1 minut och kvällen är fixad. Helt plötsligt efter att ha smällt i mig en herrans massa glass så kom energin tillbaka och lusten att träffa en kär vän till mig ploppade fram!
Jennika befinner sig just nu i Stockholm men hos mig i Uppsala inom en snar framtid, yes!!

Vet inte alls vad vi styr upp men, allt kan hända. Kanske utgång till och med?







Sjukt nostalgiska bilder, åh, har säkert ett 100-tal jag både vill och inte vill dela med mig av!


!




Som sagt, fan vad jag är lyckligt lottad som har så fina vänner! Då menar jag verkligen varenda en!
Jag är övertygad om att fler än 10 st av mina fina kommer följa mig hela livet, den ni, det värdesätts sjukt högt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback