hockeypuck

Haha, jag fick mig ett litet skratt nyss, yes!
Kaisa - Lukta, jag har köpt en duschtvål, luktar asgott
Jag - Åh, det luktar nån godis. Fan vad är det för godis?!
Kaisa - Bumlingar..?
Jag - Va fan är det? Tänkte i smyg att jag är för ung för att veta vad bumlingar är..
Jag sniffade och tänkte ett par minuter och kom sedan fram till att det luktade HOCKEYPUCKAR! Sånna där gula, gröna och röda!
Kaisa - Hockeypuckar, vadå?..

(Skulle söka på Kaisas tvål och hon orkade inte gå och kolla vad den heter så sökte på "ingen aning" och fick upp denna bild)


Vi fick oss ett gott skratt, den luktade precis som haribos hockeypuckar..
Kul? Haha, ja om man är lite småtrött och allmänt less så kan en sån liten konversation pigga upp!

Tur att vi löste gåtan iaf, jag hatar när det blir sådär och man somnar med ett stort frågetecken..

Hej hopp!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback