I found u!

Haha, sjukt!
Hade lite svårt att gå och lägga mig inatt, roade mig åt diverse saker för att försöka bli trött, typ i stil med att googla mig själv och jag har också kommit fram till att jag inte finns med på hitta.se..
Däremot tycker jag att det är helt sjukt på hitta.se!





Sökte på en vän till mig och man får ju verkligen upp allt. Namn, adress, telefonnr, födelsedag, namnsdag, karta och man kan faktiskt till och med "promenera på gatan" genom att klicka där jag markerat (om man gör en egen sökning såklart) och sedan dra sig runt, då kan man se precis hur det ser ut där personen i fråga bor.
Jag är rätt nöjd med att av någon anledning inte existera i deras bas..

Bara jag som tycker detta är lite läskigt?!


Jag vågar iaf sova om nätterna..
Det lugnade mina nerver en aning och jag somnade tillslut.

Nu blir det jobb, öppning-stängning och lite tågfarande på det. Inte hemma förens typ 20.30, that´s why I don´t take the train normaly!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback