I wasn´t there..

Fy fan säger jag bara!
Endast för att jag höll mig hemma igår och jobbade just denna helg så hade brudarna en riktig kalaskväll i Stockholm i går, avis? JA! Det vart tydligen privatchaffis i limo från ställe till ställe och till och med hela vägen hem till Uppsala vid 6-tiden i morse. Låter bra tycker jag! Men, det ryktas om en repeat redan nästa helg? Det gillas grovt av mig vill jag lova, ledig och dessutom löning! Hoppas innerligt att det blir av!!





Det ser ut att bli en härlig vecka, en jävlarns massa jobb men vad gör det? Jag ser framförallt fram emot ett besök i veckan, löning och helgen! Sjukt nöjd helt enkelt så nu hoppas jag också att det faktiskt blir som jag vill/hoppas..


Dags att sluta drömma och ställa sig framför spisen, mat!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback