JAAA!

YES! Förutom att jag är halvt förlamad efter att gått upp i ottan så början veckan kanon!
Jag har äntligen hittat en amerikansk sida som har de skorna som uppfyller precis de krav jag har, de som jag letat efter i 2 över månader, de fraktar till Sverige!! Vad frakten ligger på det vågar jag knappt säga men, det är det lätt värt!

De med snörning har jag beställt i mörkbruna och de svarta precis som på bilden.



 



Det är fakepäls innuti båda paren och utsidan är i äkta läder.
Att de båda dessutom är sänkta och nu kostar ca 650:-/st i stället för 1400:-/st är inte heller fel!
Yes, yes, yes, tänk att man kan bli så glad av två par skor..



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback