Kandee

Oj, shit! Galet slut är vad jag är.. Har bara jobbat 7 timmar men känns som minst 10.
 I morrn är jag i allafall ledig, smutt!

Hade en nice suprise i brevlådan när jag kom hem, mitt linne från Kandeeshop som jag vann förra veckan!
Bilder kommer i morrn men det blev i allafall inte samma linne som jag beställt utan ett annat som faktiskt inte ens finns till försäljning, me like!
 Blir det någon mer beställning i framtiden så blir det garanterat med detta tryck, riktigt ballt!





I kväll blir det lugnt och fint, Desperate kl. 21.00 och lite sömn på det är det jag planerat.



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Marre

Har en tröja med det trycket, så då blir vi två uppsalabrudar me lika.. hihi!

2009-10-06 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback