kiinam

Nu är jag äntligen hemma efter en "lång" dag på jobbet. Mår mycket bättre idag, allt känns bättre!

Nu är jag bara hemma en snabbis för att slänga ihop lite kläder inför kvällen, vet inte vad som sker men allt kan hända när man befinner sig på dragarbrunn. I kväll blir det dock bara jag och iina, resten av systerpacket har annat för sig! Känner jag iina rätt så blir det utgång, både jag och hon är alldeles för rastlösa för att bara sitta hemma och glo en lördagskväll men, vi får se!

Haha, jag kommer få smisk av iina för att jag lägger upp den här bilden även om jag tycker den är fin så, vi brukar ha delade åsikter när det gäller sånt. Ni får helt enkelt ha i åtanke att denna bild är tagen för ca 6 år sen!






Kör ba kör!




Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Haha, det är fjortis varning på den bilden du! ;)

2009-10-31 @ 18:57:44
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback