Longest road



Nästan så att jag skulle skämmas om jag inte presenterar denna grymt sköna låt innan läggdags!






Jag har bestämt mig. Jag tror att ni har förstått att jag inte är på topp för tillfället men det räcker så. En del av mitt privatliv ska i fortsättningen fortsätta att vara just det, privatliv. De som vet vad som pågar vet. Jag har fått sånna otroligt värmande ord i kväll så att det räcker och blir över. Jag ska verkligen försöka att ta åt mig av det och försöka att förstå att det kanske är så.
 "Du har en otroligt vacker personlighet och hela du är underbar, kan inte en person förstå det så är det hans problem. Du förtjänar enbart det bästa och jag är övertygad om att någon i framtiden är villig att ge dig just det, det bästa"
Inte blir det sämre heller av att det kom från en mycket nära vän till mig som känner just mig innan och utantill. Tack, tack!

Ni som läser min blogg gör det förhoppningsvis för att just läsa vad jag har för mig, vad jag tänker och vad jag känner men jag vet, negativa människor är inte kul att handskas med. Därför tänker jag nu försöka lindra ner det hela. Det djupaste förblir fortfarande min och mina näras börda, ni andra ska inte behöva ta det också.

Tack och bock, ser fram emot en ny unik dag!
Sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback