Memo

Shit, cykelturen hem var inget jag önskar någon annan, det är en aning kyligt ute, 1 grad, burr..

Mina älskade skinnvantar har gått och gömt sig nånstanns? Var? Någon som känner sig träffad?
Nu får jag nöja mig med mina extremt fula emo-vantar men men, vad gör man? Förutom att tummarna är halvt förfrusna så hmm, ja, uppfyller dom sin funktion..
Jag köpte dom faktiskt förra året av den anledningen att jag har kass blodcirkulation i händerna och de ständigt är kalla, bra vantar att ha inne helt enkelt. Men snygga? Nja..





Här hemma ser det ut som att jag bott instängd utan att röra en fena på en vecka, kläder överallt, disk överallt och bara allmänt äckligt. Ska försöka ta mig upp i tid i morrn så att jag åtminstonde har något att äta frukost på innan jobbet, finns inte ett enda rent glas och nån liten fjuttig tallrik..


Sov gott mina vänner, det ska jag!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback