nytt

Juste, jag hade en snickare inne hos mig idag som hjälpte mig att stänga mitt fönster som ingen lyckats stänga sen i somras. Han lyfte lite grann sen så var det fixat, haha, man känner sig ju lite pantad!

Jag har hört att alla ettor i huset ska renoveras och passade på att fråga om detta. Mycket riktigt, mitt kök ska renoveras om ca 2-3 veckor?! Shit, kul att man får veta saker, svårt att lägga en lapp i lådan?

Har lite smått panik över hur det ska bli. De ska alltså byta diskbänk och jag ska få en stor kyl/frys (ÄNTLIGEN), problemet är bara att kyl/frysen ska stå där garderoben (lilla) står idag och garderoben ska placeras brevid. Nu är kruxet att det inte riktigt går i min lägenhet. Kolla bilden så förstår ni vad jag menar. Så länge kylen inte är smalare än 2 dm så funkar inte dagens läge..





Jag måste på något sätt möblera om, blir nog så att jag får flytta garderoben (den stora) till andra sidan, så den kommer att stå vid fotändan på sängen, kommer nog se lite konstigt ut men, jag har faktiskt inget val, så måste det bli..


Nu ska jag renovera min kropp genom en lååång dusch och en rejäl uppfräschning!
Sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback