Pappa T

Pust och stön för att åka tåg efter en lång arbetsdag.
Nu har jag iaf kraschlandat i soffan efter hämtmat med pappa. Min snälla pappa hjälpte mig med bilen idag, lyx! Bilen är "lagad", maten stod på bordet och han hade även med sig lite smått och gott, exempelvis en fet påse bilar från taxfreen. Puh, den är snart slut.. Usch, jag vill inte tänka på mitt intag av skit den senaste månaden, förjävligt!

Men, tack pappa!



Snart är det helg igen, o snart är man 40 år.Tiden går på tok, galet mycket för fort! Tycker att man säger "skönt med helg" varje dag..
I morrn får jag besök av iina och Kiira men resten av helgen ser lugn ut, jobbar och står i.


Ciao!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback