RIP

Men nej!
Ett dödsfall har inträffat. Min gamla galna klasskompis Conny har gått bort :(! Det var bara någon månad sen jag pratade med honom och även fast vi inte setts på ett par år känns det konstigt. Den där reunionen han tjatade om kommer han tyvärr aldrig få uppleva, känns hemskt att den som ville det som mest inte kommer kunna medverka!





Jag minns alla galna upptåg du hade för dig 7-9 när vi gick i samma klass, du var inte bara klassen clown utan också skolans. Du behövdes som en frisk fläkt!


Hittade också en bild som Conny gjorde till mig nångång 2002-2003.
"Till dig Kim"




Vila i frid Conny, hoppas du har det bra där uppe!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

RIP :( Hur gick han bort?

2009-10-14 @ 15:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback