Semeninteröra

Nu är jag hemma igen efter jobb och sen mys hos mina päron.
Vinterdäcken är på, känns skumt.. Lika bra var det i alla fall, vid det här laget har man lärt sig att Sveriges väder inte går att lita på..

På tal om nått helt annat. Jag har läänge letat efter ett par höststövlar med kilklack och har nu hittat de perfekta.







Det finns bara ett liiitet problem, de verkar inte säljas i Sverige och på de amerikanska sidor jag hittat dom så är de antingen slut i min size eller så fraktar de inte till Sverige! Ett jobbigt problem och fan så irriterad jag blir.
Nu när jag finally hittat vad jag jagat i flera månader så får jag bara se men inte röra? Suck..


Annars blir kvällen lugn. Måste erkänna att gårdagen gjorde mig en aning sliten och dessutom är det jag som håller i öppningen i morrn på jobbet.
Duktig flicka, ja!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback