Solomys

Finns det något mysigare än ett nystädat hem, nybäddad säng och en massa tända ljus i höstmörkret? Lite sällskap på det hade varit pricken över i:et men, man kan ju inte få allt?

Önskar jag hade en systemkamera så jag kunde visa hur gosigt jag har det men vi får väl se hur det blir framöver, om jag kanske införskaffar en? Grymt sugen är jag i alla fall. Jag myser i alla fall i min ensamhet och laddar upp inför morgondagen då det händer lite mer än vanligt på jobbet, spännande men nervöst. Jag har ju (o)turen att jobba precis hela dagen också, öppning-stängning. När morgondagen är avklarad däremot, då väntar 4 timmars arbete på 3 dagar, skönt ska det bli med lite ledighet igen!



Hoppas på alla sätt att morgondagen blir som jag vill att den ska bli, hoppas!






Jag vill kunna vilja....



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback