Some löv

Klev precis innanför dörren, greps lite halvt av panik.. Mamma och pappa gör ett besök här när inte jag är hemma i morrn och det MÅSTE städas!

Inte såhär äckligt men..



Fy fan, jag är inte avis på personen som vistas i detta kök..


Jag blir alltid lite extra sentimental på kvällarna och kan förtillfället inte sluta tänka på Conny (min gamla klasskompis jag tidigare berättade om), alla minnen far och flyger i mitt huvud och jag undrar verkligen hur han dog.. Knas-Conny.. Sjukt! Ännu värre är det att man ägnar tankarna så mycket åt en person när det är försent. Tänk om någon av mina nära skulle dö, usch, den tanken vill jag helst låta bli!


Ta hand om dom ni håller kära, man vet aldrig hur morgondagen ser ut!
Kärlek till er som gör mitt liv betydelsefullt!!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback