The Saluhall

Haha, jag dör av garv!
Har målat nagellack som vägrar att torka, dessutom lyckades jag dra av mig brallorna mitt i allt och får inte på mig dom nu utan att pajja nagellacket.
Så, just nu roar sig iina med att ligga på golvet och fota min rumpa genom en av Kaisas genomskinliga stol som jag för tillfället sitter på. Bildresultatet behåller vi för oss själva, haha!

Känns som att det här kommer bli en bra kväll. Planen är Platina, bästa krogen i Uppsala på lördagar!





Grymt att gå i 3 minuter och sen vara där, som sagt, jag skulle gärna vilja byta lägenhet med dig Kaisa?


Jobb i morrn men jag gör så gott jag kan halvnykter.
Party, party!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback