Wish

Nudå? Nehe..
Som väntat så blev inte kvällen som jag hoppats men det tänker jag låta bli att tänka på och ägna mig åt pannkakslagning deluxe! Tanken slog mig idag när jag stod inne på Coop "Vem fan har inte basvaror som mjöl och socker efter att ha bott i bostaden i 1 år", jag tydligen.

Har en personlig assistent som vispar ihop smeten nu..




Så, nu borde jag kanske hjälpa honom och sen blir det desperate. Haha, när jag skulle söka på google efter bilden sökte jag på "Naked cock", resultatet blev lite annorlunda än jag hade tänkt, haha, min hjärna är slutkörd. 
Har tänkt att slänga in ett par situps efter matlagningen också. Min perfekt träningsvecka blev inte alls som jag tänkt då mer jobb har dykt upp men tors, fre är jag ledig så då jeeeklar!


Over and out.


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback