YESTERDAY

Är faktiskt alldeles nyvaken..
Jag antar att ni vill ha en rapport om gårdagen? GRYMT!

Det blev ingen limo fram och tillbaka denna gång men 2 bilar med riktigt trevliga chaufförer. Första stoppet var på Café Opera där vi lite snyggt gled förbi varenda kotte och bara knallade in, haha. Lite annat än att köa på BJ här i Uppsala i 30 min och sen dessutom betala.. Dansa, dansa och dansa, ungefär så såg hela kvällen ut, precis som det ska vara!

Det blev tyvärr inte ett foto taget på hela kvällen så ni får nöja er med goodiebagen vi fick på Cafét.




Då var det bara en karl som saknas då..


Vid stängningsdags, dvs kl 03.00, var det dags för nästa. Denna gång ett totalt fullproppad White room, där var det inte lika lätt att bara glida förbi då kön var helt totalt sjuk så vi trycktes/lyftes fram istället och gled före, haha. Fan, skönt att en annan också får sin moment av specialbehandling! Man kände sig lite halvt uttittad när man stod innan för stängslet och folk hängde som packade sillar för att komma in..
Även White room bjöd på bra musik och skön stämning.

Så, vid 6-tiden i morse blev jag avsläppt utanför dörren, trött, med ont i fötterna men otroligt nöjd över en sjukt rolig/trevlig kväll!


Idag mår jag faktiskt bra, har en liten klump av oro? i magen, känns inte alls bra men om jag är bakfull? Nja, inte så värst. Det var nog ingen av oss som körde all in igår när det gällde alkoholen, skönt..


Nu blir det frukost!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback