Autumn

Gokväll där ute i höstmörkret!
Det är verkligen höst nu, mörkt när man kommer ut ifrån jobbet och värre blir det..
Jag fick också en påminelse om hur jävligt det är att köra bil i skitväder och mörker, att jag dessutom har ett trasigt framlyse gör inte saken bättre men det ska grejas på torsdag när bilen ska servas.
Snart faller alla färglada löv och träden blir kala, visserligen rätt fint men jag vet inte jag..





Kom och tänka på en morgon i vintras när jag hade varit ledig i 2 dagar och skulle åka till jobbet. Bilen var begravd i snö. Jag minns att jag hade knähöga stövlar och snön rasa in, då kan ni tänka er att det tog ett tag innan jag kom iväg och då blöt och jävlig. Snart är jag där igen och det är jag verkligen inte redo för. Sommar året om tack!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jenny

Neeeeeej! Höst och vinter! ;)

2009-09-28 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback