Cykelparty

Är precis hemkommen från 3-timmars arbete och lämnar ett spår innan jag ger mig ut på nästa äventyr. Eller, jag vet inte om jag skulle kalla det äventyr men det kunde ha varit? Jag ska ner på stan och hämta min cykel som jag lämnade där i lördags, vi får väl se om den står där jag lämnade den.. Shit, jobbigt om man någon gång skulle parka på stationen och glömma vart, det står nämligen ett ex antal tusen cyklar där!





På vägen hem blir det också ett efterlängtad besök i solariumet. När man ser sig själv i spegeln och nästan blir bländad är det nog dags? Min hy och mitt självförtoende behöver lite färg och den här gången ska jag fan försöka hålla brännan också!

Hörs!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback