dagen

I´m alive!
Full fart, precis som det ska vara!

Dagen började med jobb i vanlig ordning till 19.15 sen blev jag upphämtad på jobbet av Kiira som lånat min bil över dagen. Andra gången under 3 dagar som jag får skjuts/blir hämtad på jobbet, lyxigt värre!

Efter jobbet tyckte Kaisa och Kiira att vi skulle käka på Dragon Palace (Kinamat) och eftersom jag inte har direkt mycket till liv efter jobbet så var valet självklart att följa med, trevligt värre!
Nu är vi hemma här på dragarbrunn och tänkte ta oss ett glas vin eller två, bara mysa helt enkelt :)!


Eftersom det bla var Kiira som stod för bilderna under Jennikas kalajs så har jag inte bjussat på några hittils men nu när jag är på plats kanske det är dags för det..?
Tyvärr blev det inte så många utan vi valde att prioritera partyt framför posandet, bra val för jag hade en grymt rolig kväll!

Haha, jag måste ju bevisa att jag var med, synd att jag inte direkt ser ut som en brud i lyxförpackning men som sagt, urvalet på bilder var inte enormt..




Jennika körde en snabbgenomgång med sina USAbrudar om hur man dansar ute i dimman på Manhattan




Födelsedagsbarnet var som vanligt på topp!




Förbannat kul hade jag/vi helt enkelt!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback