Sweet words

Shit, antal läsare har ökat en aning idag! Det är nog för det här söta inlägget som var tillägnat mig, (tryck här), tack! Det är klart att jag blir jätteglad av de fina orden men resten av alla tankar och funderingar, de stannar mellan oss, privat är privat. Det räcker med att läsa texten egentligen för att få en förklaring i stort.






Mitt normala läsarantal är ju inte direkt i jämförelse med Kissie men, jag är glad för att de stammisar jag har på bloggen väljer att återkomma dag efter dag, varenda en!

Godnatt och sov sött!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha ja, det är grymt att du uppdaterar så ofta! Me likenvery much! Jag är en stammis! Borde jag inte få en premie typ? ;) puss

2009-09-23 @ 11:23:19
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag är oxå en stammis ju! :D

Bye the way...det han skrev till dig...Jag började störtgråta, det var så vackert..och videon..åhh...

Ha en bra dag gumman! Kram

2009-09-23 @ 12:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback