Workout

Godmorgon!
Känner mig riktigt duktig idag. Börjar inte förens klockan 13.00 men bestämde mig för att gå upp i tid idag så att jag hinner med lite träning innan jobbet, bra för att vara mig!





Två träningsformer jag verkligen skulle vilja prova är Strip Chair och Strip aerobics. Jag älskar att dansa och skulle inte ha så mycket emot att bli lite vigare och smidigare, vad kan möjligtvis passa bättre?! Jag är helt hundra på att varenda proffesionel strippa är sjukt stark och ja, en kropp som heter duga är ju inte heller ovanligt.. Sen att man förmodligen skulle krydda självförtroendet lite, det är ju bara en bonus!
Kul träningsform, nu ska den bara hitta till Uppsala också!
Tills dess får jag fortsätta på gymmet och de andra passen..


Hörs!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback