ERIK!

Eftersom jag inte har mycket till liv ikväll har den blivit en del facebook häng. Alla snackar om den där Idol-Erik, är han så bra? Tydligen så är han uppvuxen i Knivsta, hålan Gud glömde där jag spenderade 4 år av mitt liv..
Konstigt, även Andreas Lundstedt (Alcazar), Soran Ismail (Parlamentet) och säkert ett flertal till kändisar har växt upp där, vad gör man där? Jag har som sagt bott där så jag kanske inte ska säga så mycket men det hade aldrig hänt om det inte vore för kärleken..





Jag är inget Idolfan, kanske för att jag inte riktigt är en TV-människa men visst, han är verkligen bra men.. Det känns lite som att varenda jävel gått och blivit kär IdolErik, för hans röst då hoppas jag för han är fan inte snygg, haha! Lugna er flickor..

På tal om Erik så pratas det väldigt mycket om olika karlar vid namn Erik i min omgivning, helt plötsligt heter alla Erik!
Oj, nu blev det på tok för mycket Erik i mitt huvud. Hur kommer det sig att alla ord och namn efter ett tag låter så roliga när man sagt dom flera gånger? Jag kanske borde sova nu, jag kommer nog drömma om Erik.. Haha!


Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Ja hur gick det med det där i fredags :) Var ju en vecka sen, men jag hade helt glömt.. =)

2009-10-01 @ 09:46:07
Postat av: Jennika

Han kommer vinna! Erik Erik Erik... Hmm. Lite Erik skulle sitta fint.

2009-10-01 @ 10:22:16
URL: http://jennikasofie.blogg.se/
Postat av: marie

Ursäkta men vad är det för fel på knivsta nu då??? Knivsta äger jue! Världens bästa lilla håla. Så bajs på dig! :)

2009-10-01 @ 10:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback