FB

I natt när jag kom hem så såg jag små trevliga lappar vid porten och i hissen..
Kul!





Nog för att jag redan är medlem men det ska bli intressant att få ansikten på sina grannar och inte bara alla namn på brevlådorna :), hoppas folk joinar!


Nu är det dags för jobb, ska börja tidigare idag och även i morgon, extra timmar det gillar jag!
Efter jobbet så blir det en "stylingkväll" på Arlanda med min kollega, våran butik var en av vinnarna i en byxsäljartävling vi hade för ca ett halvår sen så det blev vårat pris. Det ska bli kul och se om personen som håller i det har något vettigt att säga och framförallt att träffa "kollegor" från andra butiker!

Vi får väl hoppas att jag har ett jobb att komma till förresten men annars borde väl chefen ringt?! Jag hörde nämligen på nyheterna att ett köpcentrum i Upplands Väsby brann inatt och totalförstördes men, jag kände inte igen byggnaden på bilderna så jag kan nog andas ut, tror jag..?



Ha en fin dag!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback