Grattis!

Herregud, det har visst blivit en bloggpaus på hela 34 timmar..
Jag har haft annat för mig helt enkelt och internet har inte varit på min sida.

Nu är det nya tag däremot!
Jag vill gratulera min älskade vapendragare Kaisa som igår blev 27 år ung, grattis!!





I kväll var tanken att vi skulle fira henne med dunder och brak men hon har tyvärr blivit sjuk så jag, Jennika och iina ska istället fira ÅT henne med dunder och brak! Det blir en utgång som heter duga med andra ord, kul som fan. Känns som att det var längesen jag gick ut utan att behöva gå upp och jobba dagen efter så ikväll kan jag verkligen förverkliga uttrycket "Party like there is no tomorrow".


Nu är det förferre här hos mig, sen bär det av ner på stan och utgång på det. Tror det blir Platina för våra stjärtar, jag missade ju premiären förra helgen så ska bli kul att komma tillbaka och se om allt är sig likt.


Sup och svälj, trevlig helg!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback