I.G.A.F

Hej!
Med en uppbrunnen datorsladd hos min vän Jennika och jobb på det så var det inte så lätt och uppdatera som ni kanske har märkt idag? Men, nu är jag back on track och jag känner mig faktiskt på topp trots bakfylla och ensamhet, i kväll blir en bra kväll tror jag!
Jag ska bara vara hemma och mitt enda sällskap blir ett fet godispåse, jag ska bara mysa helt enkelt..

Det var ett nöje att komma in på internet idag, för det första fick jag en kommentar här på bloggen, "Du verkar vara en sån underbar tjej, blir glad av att läsa din blogg, den är ett måste varje dag! Varma kramar". En sånn kommentar värmer så sjukt mycket, tack Saga!!
För det andra så verkar det gå riktigt bra för mina skor som jag ska sälja på tradera. Dom svarta har redan 9 bud och ligger på 205:- och inte ens hälften av annonseringtiden har gått, bra där!! För det tredje så har jag bara en skön känsla i min kropp, en känsla av lycka!








Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback