I.L.Y.T.M!

Nu är jag hemma och har redan hunnit med att vara duktig att diska, jag hade iförsig inte så mycket val. Att lämna fisk i diskvatten i 2 dagar är inget jag rekommenderar!

Tyvärr känner jag mig lite sjuk, ajaj! Jag vägrar dock att tro på det och då blir jag nog bättre snart, det brukar funka. Om inte så köpte jag på mig en herrans massa Enchinagard och c-vitamin på Willys så nu ska jag vitaminbombas framöver, handspriten ska också missbrukas rejält (fast Sara säger att man får fula händer)!





Hoppas, hoppas, hoppas att jag känner mig bättre i morgon! Jag är ledig i 2 dagar nu och tänkte att jag hade den perfekta träningsveckan framför mig men det kan jag nog bara glömma. Däremot vill jag gärna dra en sväng på stan i dagarna!



Jag måste tillägga att jag blev jätte glad för att jag åtminstonde fått lite frågor att svara på.
Svar på frågorna kommer senare, fråga vidare tills dess!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback